OLMADI BE AGA

Merhaba değerli dostlar! Geçenlerde Bursa ve Çanakkale gezilerine gittik. Taşkent İmam Hatip Lisesi idaresi başarılı öğrencilerine teşvik için gezi tertip etmiş. Ben de bir Taşkent İmam Hatip Lisesi mezunu ve aynı Zamanda okulun mezunları ve mensuplarının kurduğu ‘’Gönül bağı Derneği’’ nin kurucu yönetim kurulu üyesi olarak iştirak ettim.  Ufak tefek eksiklikler olsa da Gezi gayet güzel geçti. Fakaaaaat gelelim konakladığımız otele bana göre turizmcilik açısından tam bir felaketti. Balıkesir’in ocaklar beldesinde bulunan Benan adında bir tatil oteli.

Şimdi yaşadığımız felaketleri sıralayalım. 1- giriş yapıyoruz ama resepsiyonda kimlik kaydımız yapılmıyor. 2- belboy hizmeti yok yani valizlerimizi kendimiz taşıyoruz. 3- bize bir oda anahtarı verilmiyor, üçüncü Kata çıkın anahtarlar odaların üzerinde deniyor. 4- Telefonlar çalışmıyor. 5- web sitelerinde kablosuz internet hizmeti var yazmasına rağmen maalesef bulunmuyor. 6- iki kez aşağıya inip battaniye istememize rağmen maalesef battaniye gelmiyor. Vesaire vesaire. Çıkışta bu eksikliklerin sebebini sorunca da aldığımız cevap daha acı geliyor ‘’Efendim sezonumuz daha açılmadı biz hatır için sizleri konaklatıyoruz’’ Hatır için konaklattığını söylüyor ama konaklama ücretini alırken kimsenin hatırını saymıyorlar.

Değerli dostlar turizm olması şart değil hangi iş ve meslek dalı olursa olsun ben yıllardır söylüyorum eğer bir işte başarılı olacaksak prensiplerimizden kesinlikle taviz vermemeliyiz.  Mesela bu yıl umre sezonu açıldığı zaman bana fikir danışan birkaç dostumu bazı seyehat acentalarına yönlendirmiştim. Döndüklerinde ziyaretlerine gittiğimde hiç memnun olmadıklarını, burada verdikleri vaadleri orada sanki unuttuklarını söylediler. Bu yıl umreye büyük bir talep olduğunu biliyorum. Hep söyledim gene söylüyorum. Özellikle umre seyehatinde eğer bir görevli 50 kişiye hizmet edebiliyorsa 51. Kişiyi o görevliye verirseniz 51 kişi de memnun kalmaz. Hem  51 kişinin bedduasını alırsınız, hem de O 51 kişi sizin öyle bir kötü reklamınızı yapar ki feleğiniz şaşar. Ama görevli nezaretine hizmet edebileceği kadar misafir verirseniz hem o grup son derece memnun olur, görevini eksiksiz yapar. Hatta O duaların kabul olduğu yerde bence dünyanın merkezinde siz ve kuruluşunuz için dua bile eder. Hem de dönüşte sizin öyle bir reklamınızı yapar ki 50 kişi size 150 kişi olarak döner.

Kıymetli dostlar malum 12 haziranda seçim var umarım geçen seçimler gibi kirli bir seçim dönemi yaşanmaz. Bütün siyasiler birbirlerini karalamadan sadece kendi yapacakları, ama yapabilecekleri vaadleri vererek güzel ve olaysız bir seçim dönemi olur. Yüce ALLAH mutlaka layık olduğumuz kişileri devletimizin başına getirecektir.

Sahtekarlıkların yapılmadığı bir turizm sezonu, kirli siyasetin yapılmadığı bir seçim dönemi ve hayırlısından bol kazançlı bir mayıs ayı dilerim. Allah yar ve yardımcımız olsun.