Havayollarının Geleceği Uçuş Görevlilerinin Elinde

Havayollarının geleceği için kurallarını uygulamak ve uçak içi temizliği kontrol eden uçuş görevlileri büyük sorumluluk taşıyor

Havayolunun başarısı, müşteri güveni oluşturmaya bağlı olduğunu belirten endüstri uzmanları uçak içi hijyen kurallarını uygulamak için uçak içi temizliği kontrol eden uçuş görevlilerinin büyük sorumluluk taşıdıklarını belirterek “Havayollarının geleceği büyük ölçüde uçuş görevlilerinin edende”dediler.

COVID-19 krizinin havacılık üzerindeki olumsuz etkisi, kapsam olarak nefes kesici boyutta dibe çökmeye yol açtı.

Yolcu sayıları derin bir şekilde düşerek bunalımı artırırken, havayolları kârlı günleri geride bıraktı. Salgın nedeniyle belirsizlik yaşayan havayolları çalışanların gibi acı çekiyor.

Yolcular seyahate karşı temkinli olduğundan, havayolları zorlu bir soruyla karşı karşıya kaldılar. Müşterilerinin güvenini en iyi nasıl kazanabilirler?

Girişimcilik üzerine kitapları bulunan yazar Peter Shankman’a göre, ilk adım şeffaf olmaktan geçiyor. Dürüstlüğün nadir olduğu bir dönemde müşterileri dürüstlükle şaşırtmak gerektiğini söylüyor.

Dürüstlük çok yalnız bir kelime mi?

Shankman, Reed Exhibitions sponsorluğundaki Yolcu Deneyimi Konferansı web seminerinde, dürüstlüğün müşteri sadakatini en az% 30 artıracak bir hareket olduğunu belirterek “Dürüst olmak ve şeffaf olmak sadece beklenmedik bir şey değil, aynı zamanda çok faydalıdır” dedi.

Epic Marketing Consultants’da fütürist olarak hizmet veren Shankman, havayolu şirketlerini, özellikle sınırlı ilgi süreleri için rekabet ettikleri için müşterileriyle iletişim kurmaya çağırdı.

Shankman şunları söyledi: “Alaka düzeyi basitçe şu anlama gelir: izleyicilere bilgiyi istedikleri şekilde veriyorsunuz. Yolcularınıza soramıyor, izleyicilerinize soramıyorsunuz. Sizden hizmeti satın alan kişilere isteklerini nasıl almayı sevdiklerini soruyor ve onlara istedikleri şekilde hizmet veriyorsanız. Şimdi ise onları yüzüstü bırakmış oluyorsunuz. ”

Güveni ve müşteri iyi niyetini yeniden inşa etmenin bir başka faktörü de uçak mürettebatını marka elçileri olarak görevlendirmek için güçlendirmektir.

Kabin ekibine destek sağlanması

Savian, “Uçuş görevlisinin ve mürettebatın karşılama ekibi olmaktan polisliğe geçişini gördük. Bu rahatsızlık noktalarından bazılarını ortadan kaldırmaya başlayabilir ve mürettebatı yeniden elçi olmak için yeniden canlandırabiliriz.

Kabin ekibini güçlendirmek, iş kaybı tehdidi ile yolcuların maske taktıklarından emin olmak ve polise gitmesine kadar pek çok zorlukla karşılaşırlar.”

Delta genel müdürü Melissa Raudebaugh, Delta Air Lines’ın kabin ekibinin uçak içi serviste, filo ve mutfak planlamasında havayolu yönetiminin desteğine sahip olduklarını hissetmeleri gerektiğini belirterek “Cephe çalışanları olarak kendilerini güvende hissetmeleri gerekir.ZzUçuş görevlilerimiz, oraya çıkıp [pandeminin] ortasında olmak zorunda olan ilk kişilerdir” dedi.

Müşterilerin sağlıklı kabinlere güvenmesi

Delta, krizin ortasında yeni bir havayolu temizliği standardı sağlamak için çalıştığını ve bunun sonucunda yolculardan düzenli olarak övgü aldığını belirtti. Ayrıca müşteri temas noktalarını azaltmaya ve kabin hijyeninin açık olmasını sağlamaya odaklandı. ”

Raudebaugh “Birinci sınıf kabinlerimizde şu anda kutulu yemek veriyoruz. El dezenfektanı ekliyoruz… Uçağa dağıtıcılar ekliyoruz. Müşterilerin temizlik ve güvenliğe önem verdiğini biliyoruz. Şu anda herkes uçmaya korkuyor. Peki müşterilerin kendilerini güvende hissetmeleri için ne yapabiliriz? Odaklandığımız şey bu; ve buna odaklanmak için çok para harcıyoruz. Müşterilere sağlık ve hijyen konusunda güvence vermek için yapılan değişiklikler mürettebat üyelerine de yardımcı oluyor”dedi.

Raudebaugh, havayollarının bugün karşılaştıkları zorluklardan uzun vadede fayda sağlayacağını belirterek temizliğe güçlü bir şekilde odaklanan Delta, için şunlardı anlattı: “Banyo zemininin ıslak görünmemesini sağlamak için lavaboya ne yapabileceğimize de bakıyor. Bence müşterilerin ne istediğine odaklanabilirsek ve işleri doğru şekilde yapabilirsek, bunu akıllıca yapabilir ve kaybettiğimiz tüm paranın farkında olabiliriz, umarım, gelecekte kazanacağız. “

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
0Shares

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0Shares